#شهد_هاني
البارت الثامن
ضحي بصدمه: لاااااااااااااا... وأغمي عليها
يزن بخضه: ضحيييييي
جري يزن علي ضحي وحاول يفوقها بس مكانتش بتفوق
ساره بعياط: بابا
....: ومش بابا بس
جه حد من وارهم
ساره: طنط أحلام
.....: أيوه... يلا زي الشطوره تيجي كده إنتي وأختك اللي مغمي عليها دي
ساره: نيجي فين
....: لو عايزينا نسيبهم تيجو إنتو معانا
ساره بصت لأدهم بخوف
أدهم: لأ مش هييجو
ساره بدأت تقرب منهم
سامح: لأ يا ساره لااااااا
راحت ساره ليهم وشدها واحد من الرجاله وبعدين زق أحلام ناحيت أدهم
أدهم: وعمي سامح
....: لأ ناخد ضحي وبعدين نديكو العم سامح
يزن: ضحي مش هتروح مع حد
....: يبقا إحنا ناخد دول ونمشي
"عند شهاب"
شهاب: لماااااار
لمار: نعم
شهاب: جهزي نفسك دلوقتي عشان هننزل القاهره
لمار: هيييييييه
طلعت لمار تجهز وكانت مبسوطه أوي إنها هتروح القاهره... لبست دريس أحمر وعليه شوذ أبيض ولفت شعرها كحكه فوضاويه وكان شكلها كيوت أوي
لمار: أنا خلصت يا شهاب
شهاب: وأنا... يلا
شهاب كان لابس بنطلون جينز أزرق وعليه جاكيت وكوتشي أبيض
ركبو العربيه وكانو طول الوقت بيضحكو ويهزرو
لمار: ركز في سواقتك بقا يا شهاب
شهاب: تؤتؤ
لمار: شهاااب
شهاب: حبيبي
لمار بصريخ: شهاااب حاااااسببببب
بص شهاب قدامه
شهاب بصدمه: لاااااا
نزل شهاب هو ولمار من العربيه
شهاب: أنا آسف جدا مكنش قصدي أخبطك بالعربيه والله
لف وشه وكان شاب وسيم جدا لدرجة إن لمار فضلت سرحانه فيه كانت خصلات من شعره نازله علي جبينه وكان الدم نازل علي وشه من أثر الخبطه
الشاب وهو بيلف وشه: لأ عادي ولا يهمك... منه لله يزن
شهاب: يزن الصاوي
الشاب: اه.. إيه دا.. إزيك يا شهاب عامل إيه
شهاب: إنت تعرفني
الشاب: أيوه مش إنت شهاب إبن عم يزن
شهاب: اه.. وإنت مين
الشاب: لأ ركز وإنت هتعرف
شهاب:امممم إسمك كان... أ.. أمير
أمير: أيوه.. برافو عليك
شهاب: أي خدعه
أمير: مين القمر
شهاب: قلة أدب مش عايزين
أمير: دي حبيبتك؟
شهاب: لا أختي
أمير: اللي هي.... لمار مش كده
شهاب: اه
أمير: آخر مره شوفتها كانت لسه صغيره.. كان عندها ٨ سنين
شهاب هز راسه بنعم
لمار: طب يلا نمشي
شهاب: ماشي.. إنت كنت رايح فين يا أمير
أمير: عند يزن
شهاب: ورايح ماشي
أمير: هههه لأ بس السواق مراته رنت عليه وقالتله إن بنته بتولد ف قولتله ياخد العربيه معاه
شهاب: كريم أوي يا خويا... إركب معانا يلا إحنا رايحين هناك إحنا كمان
أمير هز راسه بنعم وركب معاه
أمير: عندك كام سنه يا لمار
لمار: ١٩ سنه
شهاب بغيره: مش وقته تعارف
أمير: غيوووووور
شهاب: نينيني
كانت لمار راكبه علي الكنبه اللي وراء وحاطه الهاند فري في ودنها وموصلاها من علي تليفونها بالبلوتوث ومشغله أغاني وعماله تتمايل مع الأغنية وشعرها جاي علي عنيها وأمير باصص لها من المرايه وسرحان فيها... ولما وصلو القاهره
لمار: وقف هنا يا شهاب وقف هنا
شهاب: في إيه
نزلت لمار من العربيه بسرعه ونزل شهاب وأمير وراها
"عند عمر"
....: يا باشا
عمر: عايز إيه
....: ضحي مخطوفه يا باشا
عمر بعصبيه: إييييييه
....: والله زي مابقولك كده يا باشا مخطوفه هي وأختها ساره و..
حكاله كل حاجه
عمر: تروحو تجيبوها فورا
....: تمام يا باشا
عمر: إستني
....: نعم يا باشا
عمر: خطفت البنت اللي قولتلك عليها
..... بخوف: ل.. لسه يا باشا
عمر بعصبيه: تكون عندي في أسرع وقت فاااااااهم
....: فاهم يا باشا
"عند ضحي"
فاقت ضحي وكانت بين إيدين يزن
يزن: إنتي كويسه
ضحي هزت راسها بنعم وقالت
ضحي: بابا فين
.....: هنا أهو لو جيتي معانا هنسيبه
ضحي: هاجي بس سيبوه
يزن: لا يا ضحي
سامح: لااااا خليكي يا ضحي
قربت منهم ضحي وزقو سامح ناحيت يزن
يزن: إنت كويس يا عمي
سامح: اه يابني أنا كويس
قاطعهم صوت ضرب نار ورجاله كتير مسلحين دخلو شدو ضحي و.....
#يتبع
يا تري لمار راحت فين؟
ومين الناس اللي دخلو؟
وهل هيأذو ضحي؟

تعليقات
إرسال تعليق