البارت 8
نرمين : حياه حياه مش موجود
الكل التصدم.
في الناحيه التانيه .....
كانت حياه أعده ومتربطه علي كرسي وادام منها
رجاله كتير وهي أعده بلامبلاة
فتح الباب و دخل منه مازن
مازن اول ما شفها كده طلع الكل برا ونزل علي رجله وفكك فيها
مازن: انتي كويسه يا حياه
حياه : بعد اللي انت عملته لا
مازن : انا ما قولتش ليهم يعمله كدا ابدا
حياه :
مازن : مالك
حياه : ممكن افهم انت خطفني انا ليه ليه مثلا ما اختش الورق بتاعك وخلاص
مازن : الورق مش اهم منك انتي اهم
حياه بعصبيه : انت عايز ايه
مازن : عايزك
حياه : ده بعينك
مازن : في الحلال
حياه : برضو بعينك.
__________&&____________________________
علي الناحيه التانيه
كانت نرمين واقفه وبتزعق فيهم. يعني وبعدين مين عمل كدا
ساره : تعالو بسرعه.
الكل راح ليها. كانت مسكه ال لاب توب ومشغلة كاميرات الڤيلا عند الاسكندر
وشافت مازن وهو بيتكلم مع حياه
كنان : ده الاسكندر
نرمين : ايه ده انتو ايه اللي جابكم ، الله وانت مين انت كمان
مروان : انا
ملك : تبعي يا نرمين
نرمين : في حاجات كتير بقيت بتحصل من غير علمي
ملك : وايه بقي اللي بيحصل من غير علمك ولاء انتي عايزه أن كل حاجه تحصل نجري زاي العيال الصغير نقول ليكي
نرمين : مش كده بس بخاف عليكم ، اكتر من نفسكم
ساره : طيب شكرا يا يوسف علي مساعدتكم انت واخوك
كنان : سمر. تعالي عايزك
نرمين 😏
سمر راحت ليه. : ممكن افهم منك ايه اللي بيحصل
سمر : مافيش لو نرمين عايزه تقول هي. تقول
كنان : تمام يا سمر ،،، يوووووسف. يلا خلينا نمشي
مروان : ملك همشي انا
ملك وصلته ل اول الباب الڤيلا.
مروان : هاتي رقمك عشان لما احب اطمئن عليكي
ملك كتبت ليه الرقم علي أيده لأنها نست التليفون جوا
مروان : هبقي التصل بيكي
ملك : ماشي يا صاحبي
مروان : مش هترتقي ابدا ابدا
ملك : امشي يلا
________________&&______________________
مازن : انتي مش بتحبيني
حياه : حبي ليك هيخصرني اخواتي افهم يا مازن
مازن: طب وبعدين
حياه : يعني أنا وأنت مستحيل نبقي لبعض ليك عليا اقنع اخواتي أنهم يبعدو عنك
مازن بعصبيه وصوت عالي: انا محدش يقدر يعملي حاجه ، انا مش خايف من حد ، انا عايزك انتي
حياه بعصبيه : كلمتك اصلا غلط
مازن : انا بحبك انتي مش فاهمه انا اول مره في حياتي احس ان بحب بجد
حياه : انا أحسه بيك. وانت اكيد حاسس بيا لاكن. اخوتي انا كده هخصر اخواتي
مازن بص ليها بعيون حمره: انتي هتبقي ليا غصب عنك أو بمزاجك
حياه : اسمع يا مازن. ، اللي انت بتعمله ده غلط انت لسه متعرفناش
مازن: ومش عايز اعرف حد ، كفايه عليا انتي ، وسبها وطلع. وقبل ما يقفل الباب قال: خلي في علمك انتي هتفضلي هنا لحد متوافقي انك تكوني ليا
وطلع ورزع الباب وراه
كل الكلام ده كان متابعه. نرمين والبنات وزين
نرمين : غبيه غبيه
ساره : وهي عملت ايه عشان تقولي كده
نرمين : خالته يحبها
سمر : مش بمزجها
نرمين : هو حد غضبها أنها تحبه أو أنها تخليه يحبها
سمر : مكنش بديها الحب مش بيدينا
ملك ؛ انتي عايزاه ان احنا نبقي زاي الآلة بس احنا بشر
نرمين : وحق اللي احنا عشناه ، نسيبه ، طب وموت ابويا ، واموت امي بحسرتها ، طب اخويا اللي محدش عارف عنه حاجه لحد دلوقتي
ساره : انتي صح ننتقم لاكن بالعقل
نرمين : حياه لازم ترجع
سمر : حياه عنده في امان هو بيحبها مش هيعمل فيها حاجه
نرمين : يعني هنواجه تومس لوحدنا
ملك : مش هتفرق كتير المهم انها كويسه. ، لازم نخلص من المهمه دي وفي اسرع وقت
نرمين وهي بتحاول تهدي نفسها : صح صح
سمر : وزين مكان حياه
نرمين : ايوه.
_______________&_&______________________
كان واقف من وراء ازاز وبيتفرج عليها وهي رايحا جيا
حياه : افتح الباب يا زفت
مازن في نفسه وهو بيراقب تصرفاتها : لسنها طويل اوي
حياه : ماشي ماشي فتحت الدولاب لقيت هدوم كتير.
اخد ترنج بنبي رقيق. ودخلت الحمام. وحولت أنها تستحمل الوضع الحالي
ملك هنعمل ايه.
نرمين : بكرا الصبح الكل يجهز هنفز بكرا بليل
_______________&&_______________________
في صباح يوم جديد
صحيت نرمين وصاحت إخوتها ودخلت علي زين عشان تصحيه
كان نايم علي ضهره وشعره نازل علي وشه والجزء العلوي من غير هدوم
نرمين قربت منه وهي قلبها بيدق. وهزت أيده. في ثانيه كان هو فوق منها وهي نائمه علي السرير مكانه
نرمين وزين فضله متنحين في بعض
نرمين : زين ابعد شويا
زين قرب منها وبسها بوسه سطحيه علي شفايفه
نرمين فضلت سرحانه فيه.
زين قرب منها تاني ونزل علي شفايفها. بكل رقة و بسها. بوسه رقيقه جدا. ... بدأ يتعمق في البوسه. .لحد ما دخل عليهم سمر.
سمر : نرمين. سكتت وطلعت علي طول
نرمين كانت بتحاول تبعد عنه لاكن هو رفض وفضل يبوس فيها لحد ما حس أن الوضع هيخرج عن السيطره
قام من مكانه واقومها.
وهي طلعت علي طول
الكل بدأ يفطر زين كان بيبص علي نرمين
ونرمين ما بتشلش عينيها من علي الاكل من الكسوف
وسمر متابعه الموقف وكتمه ضحكتها
عند حياه.
صحيت من النوم علي الخادمه وهي بتقولها تنزل تفطر
دخلت استحمت ولبست اللي في الصورة دي 👇
ونزلت
اعدت جنب منه كل الحارس بصه عليها. وهي أعدت بلا مبالاة
مازن بصريخ : كل يطلع برررررره
مازن قرب منها : انتي ازاي تنزلي بشكل ده
حياه : ايه اللي ازاي انا بنزل الشارع كده اصلا
لاكن هي في الحقيقة ما بتنزلش كده خالص لاكن حبت تعرف هل فعلا بيحبها ولاء لا
مازن بزعيق : دلوقتي حالا تطلعي تغير هدومك
حياه بعند : لا
مازن: اخر كلام
حياه : ده اللي عندي. ، وطلعت الاوضه ورزعت الباب
مازن : بقي انا اقولك تغيري وانتي ترفضي
بداء يقرب منها وهي مرعوبه لاكن حولت تخبئ الخوف ده
مازن زقها علي السرير ونام فوقيها ومسك اديها الاتنين بيد وحده فوق دماغه
بقلم Nada Amr ✌️😘

تعليقات
إرسال تعليق