القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية إخوة الانتقام الفصل الثالث


 البارت 3



نرمين كانت واقفه في الاوضة وحطه علي وشها هي واخوتها مسك علي وشها. الوحيده اللي كانت من غير مسك هي حياه



نرمين : الكل جاهز 


جاهزين 


نرمين: مالك يا حياه مش بتردي ليه 


حياه : مش مطمئنة 


نرمين : أجمدي كده متخفيش 


حياه : تمام  


نرمين : روحي انتي وانا والبنات هنبقي في ضهرك 



خرجت حياه من البيت وهي حاسه ان المره دي غير اي مره 


دخلت الڤيلا بفستانها الاحمر مع المكياج اللي كانت حطاه كانت في منتها الجمال 


دخلت اعدت علي اول كرسي قبلها بصت حوليها. مكنش موجود.  لقيت حد حط أيده علي كتفها. بصت عليه مكنش حد غيره 



الاسكندر : مش نتعرف 


حياه : اه طبعا. ، انا ...حياه 


الاسكندر : حياه  اسم حلو اوي وجديد 


حياه بستفزاز : لا مش جديد


الاسكندر : تقبلي نبقي صحاب 


حياه ببتسامه مكرا : اه طبعا ليه لا 


قرب الاسكندر منها وحط أيده علي كتفها. وبداء يمشي في وسط المعزيم وكانت شايفه بطرف عينها و هو بيشقط بنات  ابتسمت بستخفاف 😏



في نفس الوقت وفي الناحيه التانيه 


ساره. : انا عرفت اخترق الكاميرات ، 


نرمين : كويس شوفي ايه اللي بيحصل مع حياه كده 


ساره : اهو 


نرمين : كويس الشغل ماشي تمام ، انا هامشي دلوقتي 


نزلت نرمين ركبت العربيه هي وسمر   وراها كانت ملك ركبه المتوسكل  


وصله الڤيلا  


نزلت نرمين وبدأت سمر تلف حولين المكان عشان تزرع القنابل 


في الوقت ده دخلت ملك بالمتوسكل وعملت. قلق في وسط المكان 


طلعت  نرمين  الغرفه الخاصة ب مازن ( الاسكندر) 


وفتحت الخازنه الخاصة بيه  واخدت كل الوارق اللي في الخزانه 


ساره بتكلم نرمين من السماعة:  نرمين خلي بالك في حد داخل الاوضه 


استخبت نرمين.  في مكان تشوف منه الشخص اللي دخل 


ساره : نرمين ده بيسرق الخازنه  


نرمين طلعت من المكان اللي كانت مستخبيه فيه 



علي الجانب التاني الاسكندر كان مخلي كل الحارس يحاولو يمسكه الشخص اللي راكب موتوسكل  بس كانت ملك طلعت من الڤيلا بحالها 


وكانت نرمين والشخص ده نزله وركبه العربيه او لما وصلت 


ساره : مين اللي انتي جايبه معاكي ده 


نرمين : ده 


ساره وهي بتقطعها : استني استني ده الحرامي اللي كان بيسرق في ڤيلت الاسكندر صح 


نرمين : ايوه هو  


ساره ؛ وانتي ازاي تخليه يجي هنا 


نرمين : عشان هنحتاجو معنا. ده. زين  كان في نفس الملجي اللي احنا كنا فيه 


ساره بصويت فرحه : بجد ده زين  ( وترمت ساره في حضنه ، ) انت كنت فين يا زين. ،


زين: هبقي اقول لما اطمئن علي حياه وسمر الاول 


ساره : طب تعالي نشوف  ، ايه اللي حصل


نرمين : سمر عملتي ايه 


سمر :  خلاص حصل 


نرمين : متعمليش اي حاجه ، اختنا جوا 


سمر : تمام ارجع 


نرمين : لا خليكي برا انتي لحد ما تخدي الاشاره من ساره 



سمر : ماشي 



الكل رجع البيت غير  سمر وحياه 


نرمين أعدت جنب ساره عشان تتابع معاها الكاميرات 


نرمين : هو فيه ايه.  مال حياه 


ساره : تقريبا شربها حاجه 


نرمين : اختك هتضيع  ،


المشهد كالتالي 

( حياه نايمه علي السرير ، وكان الاسكندر فوق منها ، مش حسه باي حاجه ) 


لاكن في لحظه كانت حياه قامت وضربته بوكس وقع في الأرض. 



الاسكندر وقف بطوله الفارع وجسمه العريض الرياضي 

ومسكها من رقبتها ورفعها لفوق في محوله منه في قتلها.  


الكل بيتابع الموقف  بخوف. 


نرمين : سمر دلوقتي ابدائي بالجناح الغربي 




الاسكندر وقعها من أيده لما سمع صوت انفجار  وطلع يشوف ايه اللي بيحصل 


طلعت :  حياه بسرعة من الڤيلا وكل الحارث كأنه مشغولين بالانفجار 



هربت حياه. لاكن مهربتش من اللي كان مشغول بيها وعايز يعرف هي مين وايه حكياتها 




بقلم Nada Amr ✌️ 😘

الفصل الرابع من هنا

تعليقات

التنقل السريع