القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت أبنه عمي الخامس عشر

 

روحيه بتجري ودخلت اوضه احمد 

‌روحيه : احمد ريم تحت 

‌احمد بص بصدمه وبعدين نزل يجري اول ما شافها وقف بص فتره كأن الحياه وقفت لما شافها هو كان واقف علي السلم لسا منزلش وهيا كانت تحت قاعده جنب مامتها سرحانه كانت لابسه فورمال بدله ( جاكت بدله طويل شويه مفتوح وتحته شيميز ابيض وبنطلون لون الجاكيت اسود أوسع من جسمها بحاجه بسيطه والشميز كان جو البنطلون وعامله كحكه عاليه بعشوائيه كدا ونازل منها خصلتين هل لكم أن تتخيلوا كان منظرها جوناااااان😍😍)احمد بيكلم نفسه : بطلنا البناطيل العاديه ودخلنا علي الفورمال 🙆😳

ريم انتبهت ليه وهو نازل علي السلم كان زي عادته متشيك ببدله بس كان باين عليه الزعل كأن نظرته ليها كلها عتاب عتاب هنا وريم فاقت عتاب ايه انا الي مجروحه ومصدومه منه خلاص لازم انسي 😔

احمد : السلام عليكم 

الكل : وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

احمد : ازيك يا عمتي 

سلمي : ازيك يا احمد 

محمد وقف وسلم علي احمد وحضنه وبعدين احمد بص لريم ومد أيده 

احمد : ازيك 

ريم وقفت وابتسمت ابتسامه بسيطه : اهلا .وسلمت 

فتره بصوا لبعض كأنهم بيعاتبوا ومحدش فاهم التاني بعدين قعدوا والكل راح لاوضته بعد الغداء علي شان يستريح بعد سفر أو شغل  يوم شاق كامل 

....

توضيح بسييييط جناح سلمي وأولادها كان فوق جناح ياسر واول جناح  دا في الاستراحه ومكان الاكل واوض الخدامين .

محمد اوضته فوق اوضت احمد بالضبط وريم جنب محمد يعني بلكونه محمد فوق احمد وريم جنب احمد ( المهم تقدر تشوف بلكونته يعني 😁)

....

ريم دخلت اوضتها تستريح وجالها تليفون 

ريم : بطتي اخبارك ايه 

فاطمه : انا تمام يا قلبي انتي اخبارك ايه احنا مش اتفقنا هنكلم بعض من بعد ما قولتيلي انك هتسافري مكلمتنيش 

ريم : سوري اتشغلت في أمور السفر عموما انا وصلت 

فاطمه : وقابلتيه 

ريم : فاطمه ارجوكي مش وقته انا خلاص نسيته 

فاطمه :بجد طايب يا ريم 

ريم : بقولك ايه انا رايحه انام ولما اصحي اكلمك باي 

.....

علي الفطور 

ياسر : صباح الخير 

احمد وهند وسلمي : صباح النور 

ياسر : فين ريم ومحمد لسا مصحيوش 

ريم وهيا نازله علي السلم : صباح الخير يا ياسو 

ياسر : ياسو ههه تعالي تعالي 

ريم قعدت جنبه : ايه مش عاجبك 

ياسر قرص خدها : اي حاجه منك اكيد تعجبني 

ريم : 😘

ياسر ضحك علي شكل وشها 

ياسر : ومحمد فين 

ريم :اقصدك الغيبوبه نايم لسا 

ياسر : ايه دا كمان اسبوع وهيبدء جامعته 

ريم : هيصحا وقتها رنا يخليله شبشب ماما 

ضحك الكل علي كلام ريم 

احمد سرحان فيها انتي اه اتغيرتي جدا كل حاجه بص حتي وانتي كدا قموره وحاسس اني لسا بحبك مش عارف ليه بتجرحيني يا ريم ليه كدا ياريتني ما حبيتك ياريتني ما قولتلك 

....

ريم : ياسو 

ياسر : نعم 

ريم : عايزه انزل الشركه 

ياسر : ان شاء الله

ريم : ياسو 

ياسر : نعم 

ريم : انهارده 

ياسر بصلها: انهارده ياريم 

ريم : اه ومعاك كمان 

ياسر : طايب جهزي نفسك 

ريم جريت علي السلم 

ياسر : طاب كملي فطارك 

ريم : شبعت انا هلبس بسرعه 

...بعد ربع ساعه ريم نزلت لابسه بدله سوده وشميز بيج وصندل عالي شوي لون الشميز وعامله شعرها ديل حصان 

ياسر : اوووه يا جمالو 

ريم : ثانكس 

ياسر : يلا احمد سبقنا علي الشركه 

ريم : تمام 

ياسر : اعتقدت أنك هتتاخري 

ريم : لا يبقا متعرفنيش

....

وصلوا الشركه 

ريم اول حد شافته كان خالد اتوترت وحاولت تهدي واستاذنت من عمها ودخلت مكتبها واتصلت علي فاطمه 

ريم : فاطمه فاطمه

فاطمه : ريم في ايه 

ريم : شوفته شوفته كل حاجه بتلف تاني كلامه ومشكله احمد وبعدين وبعدين وقاحته الي قالهالي صوره احمد وعلاقته الي الي شوفتها فاطمه فاطمه هو بره 

فاطمه : ريم اهدي قصدك خالد ولا احمد 

ريم : خاالد 

فاطمه : تمام تمام دا معناه أنك في الشركه 

ريم : اه 

فاطمه : لازم تتخطي وتبيني انك قويه ريم خالد ممكن يستفزك تاني والمره دي انتي عرفتي احمد فمش هتطلبي مساعدته دي فتره وعدت تمام اهدي 

ريم : فاطمه أنا تعبانه 

فاطمه : اسمعيني لازم ......

....

احمد باصص من الزجاج مكتبه علي مكتب ريم ( مكاتبهم جنب بعض )

سالم : احمااااد 

احمد : في ايه 

سالم : سرحان ليه مش قولت نسيتها 

احمد : وانت مالك 

سالم : طايب يا سيدي بس خلي بالك انت مفضوح قوي 

احمد : سالم اطلع بره اقولك 

سالم : ما كانت لسا اطلع بره عايز ايه 

احمد : اعرفلي بتكلم مين 

سالم : انت اهبل 

احمد : بطل رخامه 

سالم : احمد انساها خلاص يا صاحبي انت نسيت أنها رفضتك عايز ايه تاني 

احمد : مش عارف مش عارف 

....

سالم راح لريم بحجه يقولها علي الصفقه 

وسمعته وهيا بتقول شكرا يا فاطمه مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه كان احسن يوم في حياتي لما شوفتك مكنتش اتوقع اني وقت تخرجي هتعرف عليكي مع اني طول السنه مشوفتكيش 

سالم خبط 

ريم : طايب سلام يا فاطمه .اتفضل 

سالم : في صفقه ........

....

احمد : هااا 

سالم : معرفتش بس كان صيغه ولد 

احمد : يعني ايه

سالم : كانت بتكلم راجل يعني

سالم بتفكير بعد ما خرج من عند أحمد  : هيا قمره اه وانت مش قادر تنساها لازم ابعدك عنها 

استوووب رجعت الصوره تاني لان اغلب الناس معرفتش الصوره 🤷

تابعوووو 

#احببت_ابنه_عمي❤️❤️

الفصل السادس عشر من هنا

تعليقات

التنقل السريع