القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت أبنه عمي الفصل السابع


 احمد : ريم احكيلي صدقيني هساعدك ومحدش يعرف وهخلصك منه ايه هيا الفيديوهات الي بيهددك بيها 

ريم : دي فيديوهات .فاكر لما ضربتني انت كمان يوم عادل وخرجت اجري.   

احمد : انا اسف ياريم بس والله 

ريم : عادي كلكم زي بعض حتي هو شك في أخلاقي. 

احمد : ريم انا الله ماشكيت في اخلاقك انا اضايقت من سذاجتك ريم انا مش عايز اي حد يقرب  منك فاهماني وانا اسف لاني مدينة ايدي عليكي انت متعرفيش انا كنت مضايق قد ايه 

ريم سكتت 

احمد : ريم كملي بعد ما خرجتي من عندي 

ريم : خالد قابلني وقالي اركب معاه واخدني ....

روحيه خلطت علي الباب: ريم مامتك عيزاكي تحت وبتقول انزلي ضروري 

ريم : طايب هشوف ماما واجيلك 

احمد مسك أيدها : ريم قوليلي دلوقتي انا مش ضامن ايه هيحصل لو نزلتي 

ريم : هتساعدني ومش هقول لحد 

احمد : ثقي فيا وعد هساعدك ومستحيل اخليكي تتجوزيه ومحدش هيعرف

ريم : ركبت العربيه وهناك اخدني علي بيت غريب اول ما دخلت لقيت ....

احمد : اه كملي 

ريم : محمد ولا معاه في الاوضه 

ريم بكت وقعدت علي السرير وخبت وشها بايديها 

احمد : ريم اهدي كملي خليني افهم وبعدين 

Flash back 

 خالد : كان لازم اوريكي اخوكي بيعمل ايه طول اليوم 

ريم بصدمه : ايه فييييي

خالد : يعني شفتي اخوكي مع واحده علي سرير وبالنظر ده ومش فاهمه مش مشكله تعالي بره احكيلك بدل ما نقلق الباشا وسحبها وخرج بره الاوضه

خالد : اخوكي بيسهر مع البنات كل يوم  وانا حاولت أبعده عن السكه دي بس مقدرتش وانتي عرفاني محترم 

ريم ببكاء : انت السبب انت السبب

خالد : اهدي بقا علي شان اكملك 

ريم : هو في تكمله يا حيوان .وجريت علي اوضه محمد وهي متعصبه بس خالد مسك ايديها 

ريم: ابعد عني يا حيوان 

خالد : اسمعي الاول وبعدين هحاسبك علي قله ادبك  احنا هنتجوز خلال اسبوعين 

ريم بصدمه :انت مجنون 

خالد : تاني الغلط باينك عايزه قلبت وشي طاب اسمعي هنتجوز بدل ما فيديوهات تتنشر والنيابة بقا تعرف

ريم بخوف : فيديوهات ايه 

خالد : تؤتؤتؤتؤ يقطعني ايه انا مقولتلكيش مش اصلي انا دي شقتي لا وايه كمان مركب كاميرات في الشقه كلها ولحسن الحظ الاوضه دي فيها كاميره لا وكمان صورت حموده والقطه يعني فضيحه ابن المرحوم رجل الأعمال الشهير .........

ريم : انت ازبل انسان شوفته في حياتي 

خالد ضربها بالقلم 

ريم : ااااه

خالد : دا وقت الحساب يا مراتي اي غلطه بعقابها

At this moment

ريم : واحنا وبنتكلم خرج محمد وقتها اتعصبت عليه وضربته واتشاكلنا وحلفلي أنه مش فاكر حاجه 

احمد : يعني محمد السبب في دا كله وهو عارف انك مجبوره ولسا بيخروج مع البنت دي 

ريم : لالالااا محمد ميعرفش بتهديد خالد ليا ولا اني مجبره علي الجواز هو شاكك بس ميعرفش بأنه أجبرني ومبيخرجش مع حد 

احمد : امال ايه 

ريم : اناااا شاكه في خالد 

احمد : يعني أنها تكون لعبه وكدا 

ريم : اه لان خالد قالي أن محمد كان كل يوم يسهر مع البنت دي ومحمد خلف أنه محصلش وأنه كان مع شباب اغلب اليوم ووراني صور ليهم شوفت وقت التصوير واكيد يعني مش هيخرج مع الشباب يتصور ويروحلها علي طول 

احمد : ريم دا مش دليل أن محمد ....

ريم : هو محمد قالي أن خالد عرفه علي البنت دي وحلف أنه كان بيكلمها بس وعمره ما خرج معاها ولا شفها غير في اليوم ده حتي وراني المسجات والرسايل والمكالمات محمد كان بيكلمها طول اليوم حتي وهو هنا وكان باعتلها كام ريكورد وهي كمان باعته ريكوردات عايزه تقابله بس هو كان بيقولها مش هيقدر وخايف لحسن حد في البيت يعرف 

احمد : طاب وهو حاليا بيروح فين 

ريم : دي لعبه من خالد ولو محمد فضل قصاده ممكن ياذيه اكتر فأنا بعدت محمد عنه وعلي شان محمد يعرف ايه الي حصل 

احمد : يعني ايه 

ريم : يعني انا مش هقدر اروح الشقه بتاعته ولا ادور فيها لانه خالد هيشك فمحمد راح هناك وكان كل مره بيحاول يدخل بس دايما خالد بيبقا هناك ومن يومين قدر محمد يدخل بعد ما اتاكد أن خالد معايا يوم ما خرجنا بعد الخطوبه وجاب الكاميرا من البيت ووديناها لحد فاهم وولاسف معليهاش الفيديوهات 

احمد : دا كويس أنه معليهاش 

ريم : لا طبعا لو عليها كنا هنقدر نثبت أن دي لعبه وكدبه ولو كان محمد يومها شربه خالد أو البنت حاجه فعمل كدا نقدر نحذف الفيديو لكن كدا احنا معرفينش حصل حاجه ولا محصلش 

احمد : هاتي الكاميرا وانا هعرف

ريم : للاسف الكاميرا محمد رايح يرجعها لان خالد ممكن يروح الشقه في أي وقت ونتكشف 

خالد : متقلقيش انا هكلم محمد دلوقتي 

ريم مسكت ايد محمد : ريم انا مش عارفه اقولك ايه بس بجد انا محتاجاك

احمد : متخافيش أنا معاكي ومستحيل حد يقدر يأذيكي طول ما انت جنبك 

ريم : احمد انا مش عايزه اتجوزه لو مبرأناش محمد قبل وقت الجواز مش هيبقا قدامي حل غير الجواز ولو اتاخرنا في الموضوع هكون متزوجه والي اقدر اعمله هو الطلاق وانا مش عايزاه ساعدني 

احمد : ريم والله هعمل اكتر ما اقدر علي شان متتزوجيهوش والله يا ريم ما هخليكي تتزوجيه ولو علي جثتي انت غاليه عندي ياريم 

ريم بكت : شكرا يا احمد 

احمد : طايب اهدي دلوقتي وانا هروح اكلم محمد علي الكاميرا 

ريم : اوه نسيت ماما هروحلها بسرعه 

......

ريم نزلت لقيت عمامها وخالد وعليا وامها ومرات عمها وباين كدا أنه كان في حرب عالميه في المكان 

سلمي بعصبيه : اهلا ست ريم السبب في كل الي بيحصل ده اخيرا اتكرمتي ونزلتي 

ريم : ماما في ايه 

سلمي : لمي هدومك هنمشي دلوقتي حالا 

ريم بصت لاحمد الي نزل وراها بمعني مش هقدر نعمل حاجه ....

يتبع تشويق للبارت التامن 

ريم : مالك بعليا 

احمد : ما انت طالعه مع خالد 

ريم : احمد خالد دا خطيبي 

احمد 😡: خطيبك ....

...

محمد : ريم انا في مصيبه 

....

خالد : جاي الشقه برجلك طاب استني حتي 😉

...

ريم : خالد افتح الباب بقولك افتح الباب ابعد عني يبي

.....

ريم دخلت اوضتها وقعدت تبكي كل ما تفتكر الي حصل ....

....

احمد بيكلم ريم في التليفون 

احمد  بعصبيه: خلاص يا ريم هانت كلها بكره ويطلقك

ريم : انت عبيط يطلقني ايه 


الفصل الثامن من هنا

تعليقات

التنقل السريع